Preišči ta spletni dnevnik

20230101

01) 2012 - leto sonca in dolgih prog (2012)

Tukaj se pravzaprav začne moj blog, tukaj sem začel s pisanjem in tukaj je izhodišče vsega. Torej: lani sem užival na kolesu, kot še nikoli. Bilo je leto z malo dežja in veliko sonca. Proge in kilometri so se množili - enako tudi doživetja in fotografije. To je bil čas Vipavske doline z zalednimi hribi, Krasa, Istre in Kvarnerja. Doživetja me grejejo še sedaj, ko je čas za servisiranje koles in kovanje načrtov. Naj bo to leto vsaj tako, kot je bilo preteklo. Vse fotografije so nastale na  kolesarskih turah v letu 2012. Vse so bile narejene, ko sem vozil kolesa in so v bistvu pogled kolesarja na cesto, ki jo ima pred seboj. Prikazujejo ceste in okolico, kot jo vidi kolesar, ko potuje po teh cestah. Lepota teh krajev je neizmerna in mi greje dušo, srce in spomin; ter zraven budi nemir in upanje za naprej.

V letu 2012 sem prekolesaril več kot 9000 kilometrov. Vozil sem po asfaltu, makadamu, po takšnih in drugačnih klancih, po vročini in dežju. Neponovljivo!

Če kliknete na fotografijo, jo povečate (in odprete galerijo).

Še nekaj fotografij lanske sezone:

Istra: trajekt Brestova - Porozina in na njem kolo in jaz
Spust z  Nanosa - s Pleše, v ozadju nevihta
Sela na Krasu - Vojščica (Kras)
Suša na Krasu: pred Brestovico (Gorjansko - Brestovica)
In kadar ni suše na Krasu: kamniti most čez železnico med Koprivo in Štanjelom

Ni komentarjev:

Objavite komentar